Működik a kémia

Működik a kémia ...

2017. március 03. 08:00 - Baran Zsuzsi

Sziasztok!

Elkezdett bennem kikristályosodni egy ötlet. Régebben is sokat gondolkoztam ezen, hogy a természet törvényei és a kapcsolataink működése úgymond levezethető egymásból. Emlékeztek erre, hogy vannak ezek a kémiai egyensúlyra vezető reakciók? Ha az egyenlet egyik oldalán valamit megváltoztatunk a másik oldalon is változás lesz, hogy fennmaradjon az egyensúly. A címet is így választottam hozzá. Ebből az állandósult szókapcsolatról, hogy "Működik a kémia" mind a két terület eszünkbe juthat: a kapcsolatok is és a kémia is.

 Szeretnék bemutatkozni ki vagyok, és honnan szeretnék ötletet meríteni a bloghoz. Középiskolába három évig az Irinyi János vegyészeti szakközépbe,  az érettségi évében, és a technikum alatt a Petrik Lajos vegyipari szakközépbe jártam. Főiskolára az Óbudai Egyetemre mentem a Rejtő karra csomagolós szakirányra, ami szintén kapcsolódik elég szorosan is a természettudományokhoz. Most pedig szeptember óta a II. Rákóczi Ferenc gimnáziumban vagyok kémia és biológia szertáros. Ezekről a kísérletekről szeretnék írni, amiket előkészítek az iskolában. Úgyhogy erre számíthattok.

Szeretettel:

Baran Zsuzsi

 

Szólj hozzá!
Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://mukodikakemia.blog.hu/api/trackback/id/tr7312308987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása