Működik a kémia

Mi a célom a Működik a kémia Facebook csoporttal?

2021. augusztus 10. 21:35 - Baran Zsuzsi

Sziasztok! 

Most a Facebook csoportról szeretnék nektek írni. Vagyis arról, hogy mihez szeretnék nektek fórumot biztosítani. 

Eddig még csak én osztottam meg bejegyzéseket. Egyrészt szavazásokat, másrészt az eddigi bejegyzések linkjeit. 

Amit még szeretnék, ha ti is osztanátok meg bejegyzéseket. 

Ha van olyan természettudományos vagy önismereti cikk, vagy videó, ami szerintetek hasznos lehet másoknak azt itt nyugodtan megoszthatjátok. 

Ha korrepetáló tanárt kerestek, vagy természettudományos tanárok vagytok, és diákokat kerestek azt is megírhatjátok. 

Ha valamilyen termésettudományos, vagy önismereti kérdésetek van azt is feltehetitek. Azért tettem zártra a csoportot, hogy családiasabb legyen a csoport és bátran merjetek kérdezni. 

Készítettem egy ismertető videót. Nagyjából arról szól, mint amit most leírtam. Csak vannak hozzá képek. 

 Ha ennek alapján van kedved csatakozni a Működik a kémia Facebook csoporthoz, akkor itt tudsz csatlakozni. 

 Vagy ha már csatlakoztál és lenne kedved ezek alapján bejegyzést írni, akkor hajrá. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mukodikakemia.blog.hu/api/trackback/id/tr4716656174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása